Våre produkter

Vilkår

 

BESTILLING
Etter at du har avsluttet bestillingen din i vår nettbutikk vil du motta en ordrebekreftelse per mail. 
Nettbutikken oppdateres fortløpende med lagerstatus. Bestiller du varer som er tilgjengelig på lager så sender vi det omgående. Av og til så kan det hende at vi har feil på lager. I slik tilfelle tar vi kontakt med deg om vi skal dellevere eller om du vil vente.
Er det varer som du ønsker utenom vårt sortiment så er du hjertelig velkommen til å sende en liten beskjed om det. Dette gjør du her! (Din tilbakemelding er viktig for oss)

OBS: Frossen produkter bestillt for å sende med Posten (Bring) eller PostNord sendes bare på mandager og tirsdager. I noen få tilfeller og ved spesiell avtaler sender vi også på onsdager. Det gjør vi for å sikre at produktene ikke blir liggende et eller annet sted over helgen og dermed blir ødelagt.

Direkte utkjøring skjer etter avtaler.

Når pakken din er ferdig til å sende bekreftes det med en SMS og/eller MAIL med informasjon om sendingsnummer og link til sporing. Der skal det også komme frem når pakken forventes utkjørt til din adresse. Har du bestillt pakken med faktura så vil du nå også få en mail med faktura. Vi sender ikke ut pakkseddel eller faktura sammen med varene, men du vil motta en digital faktura eller betalingsbekreftelse på mail. Det gjør vi for å spare omverden overbruk av papir. Du kan så selv skrive ut faktura om du trenger det.

BETALING
Vi tilbyr betaling via PayPal, nets eller via faktura som du betaler i din bank. Fakturaen sender vi på epost til deg.

PRISER
Prisene våre er vanligvis inkl. moms og ESKEpriser viser allerede redusert og rabattert pris!

FRAKT
Vi sender alle pakkene med sporing. De fleste ordrene blir sendt med BRING (Posten) eller PostNord - unntak er HENTING og UTKJØRING. 

Prisene for frakt følger aktuelle satser og blir beregnet etter vekt og lagt til i kassen. Der finner du også nærmere informasjoner om de forskjellige tjenester. 
Handler du for over kr 800,- spanderer vi frakten!

Det er mottakers oppgave og ansvar å sørge for riktig og fullstendig adresse, samt å hente pakken sin raskest mulig eller være tilgjengelig ved direktlevering (levering blir varslet med SMS). Skulle noen produkter mottas ødelagt p.g.a. feil adresse, ikke hentet i tide eller ikke tilsedeværelse ved direktlevering kan BIOFIT ikke ansvarliggjøres for det.

HENTE selv hos BIOFIT
Hvis du bor i området og vil hente pakken din selv kan du det. Det er selvfølgelig helt gratis. Vennligst avtal hentetid da vi ikke til en hver tid er til stedet.
Du finner oss her!

FEIL/REKLAMASJON
Se over alle varene så snart du mottar pakken. Ta kontakt med oss så snart som mulig dersom noe er feil.

Er det en feil ved varene som tilsier at du har rett på reklamasjon betaler vi tilbake både portokostnadene og det du betalte for varen. Varen kan du i enkelte tilfeller bli bedt om å sende tilbake (vi betaler i så fall retur porto), og du kan selv velge om du vil ha ny vare eller bare pengene tilbake.

Hvis vi har vært uheldige og har sendt deg feil vare, sender vi deg rett vare (kostnadsfritt).

___________________________

Totalsum:
    Til kassen