Våre produkter

Vilkår

 

BESTILLING
Når vi sender pakken din bekreftes det med en SMS med info om sendingsnummer og link til sporing.
OBS: Vi sender IKKE kjøl- eller frysevarer for tett opp mot helgen - litt avhengig av leveringssted. Det for å sikre at produktene ikke blir liggende et eller annet sted over helgen og dermed ødelagt. Vi sender ikke ut på lørdag og søndag.

Nettbutikken oppdateres fortløpende med lagerstatus. Bestiller du varer som er tilgjengelig på lager så sender vi det omgående. Varer som ikke er på lager blir enten avtalt samlelevering ellers gratis ettersendt.
Er det varer som du ønsker utenom vårt sortiment så er du hjertelig velkommen til å sende en liten beskjed om det. Dette gjør du her! (Din tilbakemelding er viktig for oss)

Vi sender ikke ut pakkseddel sammen med varene, men du vil motta en digital ordrebekreftelse etter bestilling samt betalingsbekreftelse på mail så kan du printe det ut selv om du trenger det.

BETALING
Vi tilbyr betaling via PayPal eller via faktura som du betaler i din bank. Fakturaen sender vi på epost til deg.

FRAKT
Vi sender alle pakkene med sporing. De fleste ordrene blir sendt med BRING (Posten) - unntak er HENTING og UTKJØRING SAMME DAG. 

Prisene for frakt følger aktuelle satser og blir beregnet etter vekt og lagt til i kassen. Der finner du også nærmere informasjoner om de forskjellige tjenester. 
Handler du for over kr 800,- spanderer vi frakten!

Det er mottakers oppgave og ansvar å sørge for riktig og fullstendig adresse, samt å hente pakken sin raskest mulig eller være tilgjengelig ved direktlevering (levering blir varslet med SMS). Skulle noen produkter mottas ødelagt p.g.a. feil adresse, ikke hentet i tide eller ikke tilsedeværelse ved direktlevering kan BIOFIT ikke ansvarliggjøres for det.

HENTE selv hos BIOFIT
Hvis du bor i området og vil hente pakken din selv kan du det. Det er selvfølgelig helt gratis. Du finner oss her!

FEIL/REKLAMASJON
Se over alle varene så snart du mottar pakken. Ta kontakt med oss så snart som mulig dersom noe er feil.

Er det en feil ved varene som tilsier at du har rett på reklamasjon betaler vi tilbake både portokostnadene og det du betalte for varen. Varen kan du i enkelte tilfeller bli bedt om å sende tilbake (vi betaler den portoen også), og du kan selv velge om du vil ha ny vare eller bare pengene tilbake.

Hvis vi har vært uheldige og har sendt deg feil vare, sender vi deg rett vare (kostnadsfritt).

 

 

 

___________________________